ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଥିଲେ, ଖାଆନ୍ତୁ ଏହି ୪ ଟି ଜିନିଷ: ମିଳିବ ଅନେକ ଲାଭ

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଆଜିକାଲି ମେଦବହୁଳତା ଯୋଗୁଁ ଲୋକମାନେ ଅଧିକ ଅସୁବିଧାରେ ପଡ଼ନ୍ତି। ଯଦିଓ ଲୋକମାନେ ବର୍ତ୍ତମାନ ସେମାନଙ୍କର ଫିଟନେସ୍ ବିଷୟରେ ବହୁତ ସଚେତନ ହୋଇଛନ୍ତି। ଖାଦ୍ୟ, ଚାଲିବା, ଯୋଗ ଏବଂ ବ୍ୟାୟାମରେ ସୁସ୍ଥ ଖାଦ୍ୟ ଆପଣଙ୍କ ଓଜନକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣରେ ରଖେ। ଯେଉଁମାନେ ମେଦବହୁଳତାର ଶିକାର ହୁଅନ୍ତି, ଅନେକ ରୋଗ ମଧ୍ୟ ସେମାନଙ୍କ ଶରୀରରେ ବୃଦ୍ଧି ପାଇବାରେ ଲାଗେ। ବିଶେଷକରି କରୋନା ସମୟରେ ନିଜକୁ ସୁସ୍ଥ ରଖିବା ଏକ ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜଠାରୁ କମ୍ ନୁହେଁ।

ଅନେକ ଲୋକ କ୍ରସ୍ ଡାଏଟିଂ କରି ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ଯାହା ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ଭଲ ନୁହେଁ। ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ଭୋକିଲା ହେବା ପରିବର୍ତ୍ତେ, ଆପଣଙ୍କର ଖାଦ୍ୟରେ କିଛି ସୁସ୍ଥ ଜିନିଷ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରନ୍ତୁ। ଶୁଖିଲା ଫଳଗୁଡ଼ିକ ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱରେ ଭରପୂର, ଯେଉଁ କାରଣରୁ ଭୋକ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ ହୁଏ ଏବଂ ଓଜନ ମଧ୍ୟ କମିବା ଆରମ୍ଭ କରେ। ଆଜି ଆମେ ଆପଣଙ୍କୁ ୫ ଟି ଜିନିଷ କହୁଛୁ ଯାହା ଆପଣଙ୍କର ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ।

ଓଜନ ହ୍ରାସ ପାଇଁ ବାଦାମ ଏବଂ ଶୁଖିଲା ଫଳ:

୧- ବାଦାମ: ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ମଧ୍ୟ ବାଦାମ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ। ବାଦାମରେ ପ୍ରୋଟିନ୍, ମିନେରାଲ୍ସ ଏବଂ ଭିଟାମିନ୍ ଭରପୂର ଥାଏ। ଯଦି ଆପଣ ଭୋକିଲା ଥିବାବେଳେ ବାଦାମ ଖାଅନ୍ତି, ତେବେ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ପେଟକୁ ଦୀର୍ଘ ସମୟ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ପୂର୍ଣ୍ଣ ରଖିବ। ବାଦାମରେ ଏପରି ପୋଷକ ତତ୍ତ୍ୱ ରହିଥାଏ, ଯାହା ମସ୍ତିଷ୍କରେ ଥିବା ରାସାୟନିକ ସେରୋଟୋନିନ୍ ସ୍ତରକୁ ବୃଦ୍ଧି କରିଥାଏ। ଏହା ଭୋକର ଅନୁଭବକୁ ହ୍ରାସ କରିଥାଏ। ପ୍ରତିଦିନ ମୁଠାଏ ଭିଜାଇଥିବା ବାଦାମ ଖାଇବା ଦ୍ୱାରା ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିବ।

୨- କିସମିସ୍: ଭୋକିଲା ଥିବାବେଳେ ଆପଣ କିସମିସ୍ ମଧ୍ୟ ଖାଇପାରିବେ। କିସମିସରେ କ୍ୟାଲୋରୀ ବହୁତ କମ୍ ଅଟେ। ଏହାକୁ ଖାଇବା ପରେ ଶୀଘ୍ର ଖାଇବାକୁ ଇଚ୍ଛା ହୁଏନାହିଁ। କିସମିସରେ ଭୋକ ହ୍ରାସ କରିବା ଗୁଣ ରହିଛି। ଏହା ଶରୀରରେ ଚର୍ବି କୋଷକୁ ହ୍ରାସ କରିବା ସହିତ ପେଟର ଚର୍ବି ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ।

୩- କାଜୁ: ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବା ପାଇଁ ଆପଣ କାଜୁ ମଧ୍ୟ ଖାଇପାରିବେ। କିନ୍ତୁ ଆପଣ କାଜୁ ଖାଇବା ସମୟରେ କେବଳ ସୀମିତ ପରିମାଣରେ ଖାଇବା ଉଚିତ୍। କାଜୁରେ ଅନେକ ମ୍ୟାଗ୍ନେସିୟମ୍ ଥାଏ, ଯାହା ମେଟାବୋଲିଜିମ୍ ଭଲ ରଖେ। ଏହା ସହିତ କାଜୁରେ ପ୍ରୋଟିନ୍ ମଧ୍ୟ ଥାଏ, ଯାହା ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ।

୪- ଚିନା ବାଦାମ: ଚିନା ବାଦାମ ଖାଇବା ଦ୍ଵାରା ଶରୀରରେ କ୍ୟାଲୋରୀ ନଷ୍ଟ ହୋଇଥାଏ। ଚିନା ବାଦାମରେ ମୋନୋସାସୁରେଟେଡ୍ ଫ୍ୟାଟି ଏସିଡ୍ ଏବଂ ପଲିନସୁଚୁରେଟେଡ୍ ଫ୍ୟାଟି ଏସିଡ୍ ଥାଏ, ଯାହା ଶରୀରରେ ମୋଟାପାକୁ ହ୍ରାସ କରିଥାଏ। ଚିନା ବାଦାମ ଖାଇବା ଶରୀରକୁ ଶକ୍ତି ଦେଇଥାଏ ଏବଂ ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାରେ ମଧ୍ୟ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ।

Read Moreଜୀବନ ଶୈଳୀ, ବିଶେଷ ଖବର, ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟ, ଅନେକ ଲାଭ, ଓଜନ ହ୍ରାସ, ଖାଦ୍ୟ, ଚାଲିବା, ବ୍ୟାୟାମ, ମେଦବହୁଳତା, ଯୋଗ, ସୁସ୍ଥ ଖାଦ୍ୟThe Samikhsya Odia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *